Om kommentarer til siderne

Det er nu muligt at skrive kommentarer til næsten alle sider. Denne mulighed erstatter et decideret forum og tanken er at gøre vores hjemmeside mere interaktiv ved at flytte forumet ud på siderne "hvor det sker". Vi glæder os til at se jeres kommentarer til indholdet på de enkelte sider.

Venligst hold tonen sober. Upassende indlæg redigeres eller slettes uden varsel.
Alle bedes bruge deres rigtige navn når man skriver et indlæg, men man behøver ikke opgive sin e-mail.

Privatlivspolitik

Personlige oplysninger (email etc.) om klubbens medlemmer vil ikke blive videregivet til trediemand uden medlemmets tilladelse.

Opdateret d. 20. jul. 2018 kl. 22:34